تشریفات هتلداری

مشتریان حرفه ای هتل ها در ایران و دنیا می دانند که تعداد ستاره های هتل خیلی چیز مهمی نیست،بلکه تربیت و آموزش کادر هتل و نحوه ی برخورد پرسنل هتل با مهمانان خیلی بیشتر از کیفیت غذا ، بهداشت و نظافت هتل برای مهمانان اهمیت دارد.خیلی از هتل های دنیا به دلیل جذب و تربیت نیروی با استعداد همیشه بین مهمانان هتل ها معرفند به اینکه فلان هتل برخوردشون خیلی گرم هست.این بزرگترین سرمایه و تبلیغ برای یک هتلدار محسوب می شود.بهترین خاطره یی که تشریفات یک هتل می تواند به مخاطبان یک سمینار،همایش،عروسی،نمایش زنده لباس و یا مسافران خود هدیه بدهد همین برخورد گرم هست.گرم و مهربان برخورد کنید تا در یادها بمانید.لبخند عمیق یادتان نرود،شما باید قلب آدم ها رو تسخیر کنید.